Home » , » Rita Rudaini Terkini

Rita Rudaini Terkini

Rita Rudaini sememangnya artis yang tidak asing bagi peminat industri seni di Malaysia, bakat lakonan yang dimiliki oleh beliau memang sukar digugat biapun ramai muka-muka baru mewarnai persada seni  tanahair.

Pelakon Senior Berbakat 


Rita Rudaini dan Adi Putra
Lakonan beliau yang bersahaja, dan seolah-olah hidup biarpun diberikan watak yang pelbagai variasi. Saya amat menggilai gandingan beliau bersama Rosyam dan Adi Putra, perasaan bagai terbuai dengan watak romantik mereka, hingga membuat ramai jugalah yang tidak tidur lena dan paling tidak tersengih sendirian saat menonton drama gandingan mereka.

Selain bakat lakonan beliau yang hebat, saya amat mengagumi dua lagi perkara tentang beliau dan yang pasti ianya sedikit sebanyak berjaya menyentuh hati saya sebagai wanita dan juga ibu.

Ibu tunggal yang tabah


Perkara pertama, tentunya ketabahan dan kecekalan hati Rita Rudaini sebagai ibu tunggal. Biar apapun kemelut hingga berlakunya penceraian antara beliau dan bekas suami, bukan saya untuk menghakimi mahupun memberi ulasan.  Setiap yang berlaku pasti ada sebabnya dan sebagai orang Islam berbaliklah kepada jodoh dan pertemuan itu ketentuan Ilahi.

Rita dan anak-anaknya


Ramai 'haters’ memberi pandangan berbeza tentang kes dan kemelut yang sedang beliau hadapi. Pelbagai khabar hinaan, di gelar tamak malah dituduh wanita mata duitan, namun ianya tidak sesekali melemahkan niat beliau mendapatkan pembelaan terbaik untuk anak-anak. Setiap ibu pasti ingin yang terbaik untuk anak-anak kan?

Sebagai insan sebaiknya pandang ia dari sudut positif, lihatlah ketabahan hati beliau membesarkan anak-anak yang masih kecil tanpa suami di sisi, Walaupun senyuman sentiasa terukir di bibir beliau, tapi  siapa tahu rawan di hatinya. Sehingga hari ini, kes tuntutan nafkah beliau terhadap bekas suami masih berlangsung dan belum menemui  titik noktah. Bersama doakan yang terbaik untuk kedua-dua belah pihak.

Penampilan terbaru


Kejelitaan yang semakin menyerlah

Perkara kedua ini pasti ramai wanita terpegun, iaitu rupa paras dan wajah beliau yang semakin jelita, seolah-olah tidak pudar dimamah usia. Mungkin ramai yang sudah tahu tentang produk keluaran beliau, iaitu jenama beliau sendiri,mungkinkah itu penyumbangnya?

Penampilan beliau di mahkamah baru-baru ini dengan hijab anggun pasti membuat hati ramai wanita sedikit terusik, dan pastinya tertanya-tanya apalah agaknya rahsia di sebalik kejelitaan wanita tabah ini.

Jom kita jengah-jengah Instagram Rita Rudaini.

Instagram Rita Rudaini
Ooo patutlah makin jelita, selain amalkan produk keluaran beliau, beliau consume Collagen Shaklee rupanya.

Berminat dengan produk Rita Rudaini, bolleh follow Instagram beliau ritarud727, yang berminat dengan produk Shaklee, saya SID anda yang ceria, boleh hubungi saya Lieza 0192432683 atau klik link untuk terus membuat pembelian dengan Shaklee Malaysia.

Insha Allah konsultasi kesihatan, sebelum, semasa dan selepas penggunaan akan diberikan secara percuma.


Testimoni Pengguna Shaklee Collagen


Testimoni 1

Tesyimoni 2

,

0 comments:

Catat Ulasan