Home » » Produk Shaklee Menipu Pengguna

Produk Shaklee Menipu Pengguna


Saya antara pengguna dan pengedar yang tertipu dalam penggunaan produk Shaklee. Tetapi tiada apa yang perlu dikesalkan kerana nasi sudah menjadi bubur. Penipuan ini membuat saya bersyukur kerana dipertemukan dengan produk yang sudah bertahan lebih 20 tahun di Malaysia.

Tertipu? Ya tertipu tetapi bersyukur, mungkin pelik bagi mereka yang tidak mengenali Shaklee, tetapi bagi SID Shaklee yang lain pastinya ketawakan saya, pasti menggelarkan saya pengedar Shaklee yang baru tersedar dari mimpi.

Set Penyusuan Shaklee

Saya consume ESP, Alfafa, dan Ostematrix untuk merangsang pengeluaran susu badan disamping menjana kesihatan, demi niat menyusukan anak sehingga umur dua tahun. Alhamdulillah biarpun sudah melebihi usia dua tahun Ariq Zafreel masih menyusu badan, susu masih banyak dan pekat.

Ariq Zafreel Zamri 

Tetapi bukanlah kebergantungan kepada set penyusuan Shaklee sahaja, sebagai ibu perlu memasang niat sewaktu kehamilan untuk menyusukan anak sekurang-kurangnya dua tahun, sentiasa berfikiran positif, berdoa dan perlu mengutamakan pengambilan makanan yang berkhasiat.

Bentuk badan semakin langsing

Ya, kes penipuan ini memang rata-ratanya di akui ramai pengguna tegar  Set penyusuan Shaklee, iaitu badan semakin langsing. Penipuan yang sememangnya wajar disyukuri oleh ibu-ibu yang sukar untuk kurus selepas melahirkan anak. Saya sendiri berjaya menurunkan 14kg dalam masa 6 bulan, dan Alhamdulillah tidak langsung menganggu proses menyusukan Ariq. 

Saya bersama anak yang sulung


Rata-rata sahabat mengakui perubahan ketara saiz badan saya, Alhamdulillah kurus untuk sihat adalah misi utama saya, pujian sahabat-sahabat bukan apa yang saya harapkan. Tetapi saat dipuji senyuman pasti tidak pernah lekang dibibir.

Rahsia Keintiman Wanita

Bukan itu sahaja, Alfafa kan Jamu moden iaitu rahsia keintiman wanita. Sebagai isteri pasti ramai yang memahami maksud saya. Rahsia memikat suami, mudah-mudahan biarpun beranak pinak, masih mantap kan?

Bagi isteri yang mengalami masalah keputihan, payudara dan punggung semakin mengendur, senggugut memang wajib ambil Alfafa. Alhamdulillah serasi bersama saya. Apa yang paling ketara senggugut. 

Siapa kata beranak empat tidak akan mengalami senggugut? Saya masih mengalaminya 6 bulan lepas, tapi Alhamdulillah selepas consume Alfafa saya perasan senggugut hilang, darah haid juga lancar tiada lagi kes haid berekor macam dulu. Palong lama period 7 hari, kalau dulu pernah jejak 11 hari.

Kulit semakin lembap

Lagi satu penipuan yang paling jelas, masalah kulit kusam dan kering saya yang semakin menunjukkan perubahan, tidaklah seanggun Rita Rudaini, tetapi sekurang-kurangnya bukanlah malap tanpa seri.
Jika ingin disenaraikan banyak lagi penipuan dalam setiap Set yang Shaklee tawarkan, tetapi Insha Allah penipuan yang membahagiakan. Jika tidak manakan bisa bertahan lebih 50 tahun di dunia.

Badan Cergas Jarang Demam

Ini perkara yang membuatkan saya semakin hari semakin sayang dengan Shaklee, sebagai ibu  berkerjaya kepada empat cahayamata sementelah suami yang sentiasa perlu bekerja lewat malam, saya perlukan tenaga berpanjangan. Peel anak-anak sukar dijangka, adakalanya sukar di kawal. Maklumlah masih budak-budak.

Tugas seorang ibu



ESP memang banyak membantu, jika sehari tanpa ESP memang terasa lemau dan lemah badan saya. Ostematrix pula memang wajib ambil sebelum tidur, memang tidur nyenyak dan senang bangun di awal pagi, dan alhamdulillah tiada bisa-bisa badan.

Ingin menjadi mangsa seterusnya?


Momen indah bergelar ibu, menyusukan anak


Ibu-ibu yang ingin menjadi mangsa seperti saya klik link ini untuk membeli Set penyusuan Shaklee atau terus berhubung dengan saya Lieza 0192432683.

Konsultasi kesihatan sebelum, semasa dan selepas consume Set ini akan diberikan secara percuma.

SID pilihan anda,

Lieza 0192432683



0 comments:

Catat Ulasan