Home » , » Kentut Vagina Punca Hubungan Suami Isteri Dingin

Kentut Vagina Punca Hubungan Suami Isteri Dingin

Kali pertama "bersama" dengan suami selepas berpantang 100 hari kerana melahirkan anak, tentunya sebagai isteri mengharapkan suami yang lama "berpuasa" mencipta kembali kenangan malam pertama.

Tapi, sesuatu yang Lin tidak pernah alami sebelum ini, sewaktu bersama, faraj Lin mengeluarkan bunyi, seolah-olah kentut. Bunyi yang amat jelas, Lin malu.. amat malu dengan suami. Lin cuba berlagak biasa biarpun Lin tahu riak wajah suami agak hambar, dan kecewa tapi mungkin tidak terluah dengan kata-kata.


Lin anggap, mungkin lama berpantang, dan melahirkan anak, itu yang "situasi" tu berlaku. Lin abaikan dengan harapan, peristiwa "bunyi" tidak akan berulang. Tetapi sangkaan Lin salah, situasi "kentut" tetap berlaku walaupun tidak melakukan hubungan kelamin. Perkara yang paling Lin sedih, suami mula layan Lin "suam-suam je" tak macam dulu. Sebagai isteri, Lin kenal benar tingkah suami, senyuman tawarnya cukup meruntun hati Lin.



Lin paksa suami berterus terang, kenapa setiap kali selepas "bersama", suami macam mengeluh kecil. Adakah sebab 'kentut" tesebut. Suami akhirnya berterus terang, faraj Lin longgar, tak mencengkam macam dulu, tak grip, tak rasa kemutan. Lin terus naik angin, bagi Lin suami hanya bertunjangkan nafsu, suami dah tak sayangkan Lin, suami hanya mencipta alasan.Walaupun Lin paham, hubungan kelamin adalah salah satu cara berkasih sayang, tapi pengakuan suami buat Lin rasa rendah diri yang amat sangat.



Dalam rajuk, Lin merujuk perkara ni kepada emak, tapi tidaklah Lin cerita perihal dalam kelambu.  Kata emak, puncanya Lin suka pakai seluar dalam ketat, udara terkumpul dalam faraj. Emak suruh Lin buat senaman kemutan dan makan jamu. Emak hanya pesan, kalau sayang suami cepat bertindak, si toot tu nak pakai lama. Errrkk... terkedu Lin.

Lin tidak puas hati dengan penjelasan emak, Lin terus mencari maklumat dalam internet, barulah Lin tahu tentang kentut Vagina. Kentut Vagina terjadi kerana adanya udara terperangkap di dalam faraj ataupun celah-celah lapisan labia majora. Udara ini akan dilepaskan seakan kentut. Kentut Vagina ada kaitan dengan lemahnya otot-otot faraj, dan urat faraj yang lemah. Kentut faraj boleh menyumbang kepada kehadiran keputihan yang berbau.

Lin muhasabah diri, Lin ikut petua yang di cadangkan, buat senaman kemutan dan mencari jamu yang sesuai untuk masalah Lin. Lin sayang suami Lin. Lin tak nak kerana perkara ini, ia akan menjejaskan hubungan kami suami isteri.





Lin tertarik dengan testimoni "jamu moden" Alfalfa untuk masalah kentut Vagina. Alfalfa lebih diyakini kerana di keluarkan oleh syarikat yang telah beroperasi lebih 100 tahun, dan yang penting membantu pengeluaran susu ibu. Lin yang masih menyusu baby tentunya sangat teruja.

Lin terus order Alfalfa dengan kak Liza, Lin memang tak sabar nak share dengan kak Liza hasilnya. Besar harapan Lin, usaha Lin untuk kebahagiaan rumahtangga ini berhasil.


Setelah dua minggu, Lin dapat rasa perubahan pada Lin, yang paling ketara badan Lin lebih ringan, cergas, membuang lawas, susu juga makin meriah dan yang penting tiada lagi kentut vagina. Hilang terus perasaan malu ketika bersama suami. dan yang paling sweet, suami mula memuji, (sensored) dan senyuman suami yang.............

Alhamdulillah, syukur sangat, doa Lin dimakbulkan.

****************************************************************************
Alfalfa Complex

Ini kisah benar, salah seorang customer kak Liza. Kak Liza olah sedikit untuk mudah di fahami. Nasihat kak Liza, jika ada sesuatu yang mengganggu hubungan suami isteri, cepat-cepat rawat. Jangan jadikan alasan, leceh makan supplemen untuk tidak bertindak demi kebahagiaan bersama.



Bagaimana ingin mendapatkan Alfalfa?

Cara 1 >>> Anda boleh terus klik ke Alfalfa Complex ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan khidmat  Citylink atau Gdex ke alamat yang anda berikan. Penghantaran mengambil masa 2 - 4 hari.

Cara 2 >>> Hubungi saya Liza 0192432683 untuk mendapatkan konsultasi set kesihatan mana yang paling tepat untuk anda berserta konsultasi cara pengambilan yang betul dan tips-tips kesihatan lain apabila membuat pembelian dengan saya.

FB : Lieza Zaleeya
IG : @butiksihatgojes
Page : Cakna Badan Kita
HP : www.wasap.my/60192432683










0 comments:

Catat Ulasan