Rawatan Resdung 18K?

Ajai komposer terkenal menjalani pembedahan hidung pada nilai RM28,000 atas nasihat doktor yang merawatnya. Menurut Ajai pembedahan terpaksa dilakukan memandangkan Resdung atau sinus yang di alami beliau mula menjejaskan deria pendengaran beliau.

Ajai Komposer Terkenal


Asasnya penghidap resdung akan berhadapan dengan keadaan seperti kerap bersin, dengkuran yang kronik, batuk, gatal-gatal hidung, tidak sedap badan, letih, dan berasa sakit kepala pada waktu pagi. 

Ternyata Resdung penyakit yang tidak boleh dipandang remeh oleh kita, kita tidak boleh membiarkan terus merebak dan bersarang. Jika terus dibiarkan dan menjadi semakin serius, resdung boleh merosakkan deria bau dan pendengaran, resdung juga boleh mengundang maut akibat komplikasi otak.

Resdung Kronik

Alternatif Rawatan Resdung 


Set Resdung Shaklee terdiri daripada Sustained Release Vita C Plus, Vitamin B Complex, dan Alfafa Complex berfungsi mencegah penyakit Resdung yang anda alami semakin serius, sekaligus memerlukan anda mengeluarkan ribuan ringgit untuk merawatnya. Bagi yang berduit sudah tentu tidak menjadi masalah tetapi bagaimana dengan golongan sederhana?

Sustained Release Vita-C Plus bertindak meningkatkan sistem imun badan anda untuk mencegah serangan penyakit. Faktor utama resdung merebak adalah kerana merosotnya sistem imun badan seseorang.

Vitamin B Complex pula mengandungi 8 jenis vitamin B, dan salah satunya iaitu B6 berperanan penting memelihara selaput lendir agar kekal sihat. selain itu Vitamin B Complex bertindak sebagai penenang dan penstabil hormon secara  semulajadi bagi mengurangkan kesakitan di bahagian muka.

Alfafa Complex pula berfungsi mengurangkan tahap keradangan daripada alergi, resdung dan gegata.

Set Resdung Shaklee


Sustained Released Vita C Plus - RM 92.50 (180 biji) untuk kegunaan 6 bulan, 1 biji sekali sehari
Vitamin B Complex - RM53.75 (120 biji) untuk kegunaan 4 bulan, 1 biji sekali sehari
Alfafa Complex - RM53.75 (330 biji) untuk kegunaan 1 bulan ++, 2 biji 3 kali sehari

Total 1 set RM 200 tidak termasuk kos pengeposan.

Bagi yang berminat mendapatkan Set Resdung Shaklee, hubungi Lieza (0192432683) dengan kadar segera. Cegah penyakit resdung anda sebelum ianya menjadi parah dan anda perlu mengeluarkan puluhan ribu ringgit untuk merawatnya.

                                               

0 comments:

Catat Ulasan