Home » » Projek Memikat Suami

Projek Memikat Suami

Dalam sebuah ikatan perkahwinan, banyak perkara yang perlu dititikberatkan bagi memastikan keharmonian dan kesejahteraan rumahtangga yang di bina.

Dalam banyak-banyak perkara, dua perkara asas yang paling dititikberatkan, ibu saya pun pernah berpesan "rahsia nak ikat suami supaya sayang dan ingat selalu kat kita, ikatlah perut dan nafsunya".





Ikat Perut Suami

Istilah ikat perut dan nafsu mungkin janggal bagi sesetengah pasangan, tapi sebenarnya itulah titik tolak sebuah hubungan yang bahagia. Lumrah kehidupan suami isteri ada pasang dan surutnya, sedangkan lidah lagikan tergigit.



Apa itu ikat perut? Bukan menahan lapar, bukan proses kempiskan perut. Ikat perut bermaksud ikat selera suami, masakkan makanan yang sedap-sedap, makanan kegemaran beliau, dan penuhi selera makan beliau. Jangan jadikan tidak pandai memasak sebagai alasan, kerana sekarang ini segalanya hanya di hujung jari, pelbagai resepi dalam internet yang boleh anda pilih.


Pujian Suami 

Suami pula memainkan peranan, bila isteri dah masak macam -macam tu, bagilah pujian sikit. Bagilah sokongan, kalau termasin sikit tu, kira maafkan lah. Hargai penat lelah isteri memasak.

Waktu suami makan tu rajin-rajin temankan walaupun anda On Diet. Ustaz Azhar Idrus selalu tekankan hal ini, teman suami makan, kalau boleh layanan macam kat hotel-hotel ternama supaya suami tidak cenderung makan di luar ditemani pelayan-pelayan kedai makan.

Ikat Nafsu Suami 



Apa pula ikat nafsu? Ikat nafsu bermaksud menjaga hubungan intim suami isteri. Jika  anda dan pasangan anda mula malas dan dingin melayan kehendak kekasih halal anda, almaklumlah usia yang semakin meningkat, ditambah tuntutan kerja yang mencabar, belum lagi urusan rumah tangga dan anak-anak.



Kesemua faktor ini mungkin menyebabkan anda mula lesu, tidak bertenaga, dan mula menolak untuk menjalinkan hubungan asmara dengan pasangan anda. Jika dibiarkan situasi ini berterusan, maka akan tercetus pergaduhan dan rumahtangga mula goyah.

Anda antara suami mahupun isteri yang mengalami masalah di kamar tidur? Masih belum terlambat untuk anda menyelamatkan rumahtangga anda, Insha Allah Vitamin Cinta Shaklee boleh membantu.

Vitamin Cinta Shaklee - Vita E Complex


Vita E Complex memang sinonim dengan peranannya sebagai vitamin awet muda, dan yang anda semua perlu tahu uniknya Vita E Complex, kerana ianya juga dikenali sebagai Vitamin Cinta. Sesuai untuk isteri dan juga suami. Kerap juga digelar Vitamin Hebat di Gelanggang.




Manfaat Vita E Complex kepada suami isteri
  • Lebih tenaga (Seksual)
  • Ereksi lebih lama
  • Lebih mudah teransang
  • Libido (keinginan nafsu syahwat) yang lebih kuat
  • Orgasma yang lebih kerap & bersemangat
  • Menstabilkan hormon seks
Untuk kesan yang lebih efektif, isteri dinasihatkan mengambil tambahan Alfafa Shaklee kerana manfaat alfafa;


  • Bertindak sebagai kacip Fatimah di mana ia membantu membaikpulih otot-otot di bahagian miss V wanita dikenali perapat versi moden
  • Bertindak sebagai pelincir & mengurangkan kering ketika bersama
  • Membantu mengurangkan keputihan dan lain-lain masalah wanita yang boleh menganggu hubungan intim secara tidak langsung.
  • Bonus berganda, montokkan payudara dan anjalkan punggung isteri

Setiap pasangan yang berkahwin pastinya mengharapkan mahligai cinta yang dibina kekal bahagia hingga ke Jannah. Berusaha dan berikhtiar itu perlu tapi kita juga perlu berdoa kepada yang maha Esa, amalan yang wajib perlu ditunaikan, dan yang sunat perlu diperbanyakkan. Mudah-mudahan rumahtangga yang kita bina mendapat keredhaan Allah.



Bagi pasangan suami isteri yang berminat mendapatkan Vitamin Cinta Shaklee, hubungi Lieza.
Setiap pembelian produk Shaklee daripada akan diberikan konsultasi kesihatan secara percuma.

Segan untuk menghubungi saya? Anda boleh terus membuat pembelian dengan Shaklee Malaysia dengan klik link Vitamin Cinta.

Vita E Complex - RM149.00 (120 biji) sebiji sehari
Alfafa Complex - RM53.75 (330 biji) 5 - 10 biji sehari

Facebook : http://www.facebook.com/eiza.zainal
Sms/Whatsapp : 0192432683


COD : Balakong area
Poslaju Seluruh Malaysia


0 comments:

Catat Ulasan