Home » » Jangan Beli Meal Shakes Shaklee

Jangan Beli Meal Shakes Shaklee

Saya nak kongsikan tujuh sebab utama ibu ayah JANGAN beli Meal Shakes Shaklee



Ringkas - Meal Shakes mendorong ibu untuk menyediakan sarapan yang mengandungi 19 jenis vitamin dengan mudah. Hanya campurkan sesudu Meal Shakes Shaklee di dalam minuman kegemaran atau susu anak. Semudah itu sahaja, kalau ibu yang rajin sedikit tu, boleh campurkan dalam cekodok, lempeng kelapa, ataupun puding untuk hidangan satu famili.


Antara Nutrien di dalam Meal Shakes


Penat - Ibu akan mula penat untuk menyediakan pelbagai hidangan untuk anak-anak kesayangan kerana selera makan mereka yang mula bertambah. Ibu perlu memainkan peranan penting memasak makanan diet seimbang. Jika sebelum ini banyak makanan terbuang kerana anak tak nak makan, InshaAllah selepas consume Meal Shakes tiada lagi pembaziran. Bukankah membazir itu amalan Syaitan.

Diet Seimbang Untuk Kanak-kanak


Membazir - Dengan harga RM113.75 satu canister, ia boleh dinikmati seisi keluarga terutama bagi famili yang sukar menelan tablet. Sudah tentu cepatlah habis Meal Shakes nanti, sudahlah Meal Shakes berperisa Vanilla ini sangat sedap.




Rugi - Anda akan berasa rugi kerana tidak perlu memohon cuti kecemasan kerana menjaga anak yang kurang sihat. Majikan anda pun tentu hairan, kalau dulu sekurang-kurangnya sebulan sekali mesti ambil cuti kecemasan. Habis cuti tahun, ambil cuti tanpa gaji. Tetapi adalah lebih baik nilai cuti tanpa gaji itu ditukar dengan Meal Shakes.Tentu lebih berbaloi.

Roti



Malu - Anda akan malu dengan kawan-kawan yang bertandang ke rumah anda melihat stok biskut, roti, Cereal yang memenuhi kabinet dapur. Bela SAKA kot. Adalah lebih baik berbelanja duit untuk membeli makanan berkhasiat untuk anak-anak daripada fast food yang tinggi kalori. Betul kan?

Sembelit




Sunyi - Anda akan mula berasa sunyi kerana tiada lagi drama air mata anak-anak yang ingin membuang air besar. Tiada lagi jeritan dan tangisan anak-anak yang sembelit. Memang kesian tengok anak-anak bila sembelit, puaslah kita lumur minyak panas, paksa makan buah untuk membantu mereka membuang. Meal Shakes ini kaya dengan fiber, fiber dipercayai mampu membantu anak anda lebih lawas.


Meal Shakes sumber protien


Menyesal - Anda akan menyesal kerana tidak membeli Meal Shakes daripada dahulu lagi. Berapa banyak wang yang anda bazirkan untuk ke Klinik dan membeli ubat. Sedangkan anda tahu kebanyakan ubat memberi kesan jangka panjang kepada pengamalnya. Jangan terlalu bergantung kepada ubat-ubatan, cegah sebelum terlambat. Tingkatkan antibodi anak anda dengan supplemen Shaklee.


Testimoni Meal Shakes




Bagi  yang berminat mendapatkan Meal Shakes Shaklee, hubungi Lieza 0192432683 atau terus klik Meal Shakes untuk terus membuat pembelian dengan Shaklee Malaysia.

SID anda yang sedia membantu - Lieza 0192432683

COD : Balakong
Poslaju seluruh Malaysia.

0 comments:

Catat Ulasan