Home » , , , , » Tiga Petua Tradisional Hilangkan Jeragat Yang Memalukan

Tiga Petua Tradisional Hilangkan Jeragat Yang Memalukan

3 petua tradisional untuk hilangkan JERAGAT!

1. Hampas kelapa selepas diperah santannya jangan dibuang tau. Ambil sedikit hampas kepala tu kemudian gosok-gosok di muka, biar selama 15 min kemudian cuci dengan air suam. selain boleh memudarkan jeragat ia juga boleh menghalus dan menggebukan kulit.



2. Jika makan pisang berangan tu jangan lagi buang kulitnya tu. Sapu-sapu dulu di kawasan yang naik jeragat tu, biar kering sekejap kemudian bilas dengan air.



3. Tumbuk 1cm kunyit hidup hingga lumat, campurkan sedikit tepung ubi dan juga perahan air limau nipis/purut srta 1 biji putih telur. Gaul sebati dan sapu di muka. Biar lebih kurang 20minit kemudian bilas dengan air suam.


Cara mudah nak hilangkan jeragat, ada tak?



Mestilah ada, consume je GLA Shaklee, confirm gojes lah lepas ni.

Baca kisah adik comel Norhaslinda Aziz dengan GLA Complex, alhamdulillah beliau amat puas hati.


SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 4
TESTIMONI 2 : NORHASLINDA AZIZ

[TIADA LAGI JERAGAT YANG MEMALUKAN DENGAN GLA COMPLEX SHAKLEE]


Saya seorang pelajar jurusan Pastry and Bakery dan berumur 18 tahun. Sepanjang bergelar seorang pelajar hidup saya sangat sibuk sehingga tiada masa untuk uruskan diri untuk tampil cantik. Bila dh ambil kursus pastry and bakery tahu-tahu jela, kita akan lebih terdedah kepada haba yang panas. Selalu berdepan dengan panas oven yang besar dekat kitchen. Kelas pagi sampai malam kadang duduk dekat kitchen.


Malangnya pada semester ke-3 saya perasan muka saya ada kesan-kesan hitam yang ada dekat bawah mata. Walaupun sedikit dah boleh menggusarkan diri saya. Bila saya lihat betul-betul barulah saya tahu rupanya jeragat. Punyalah sedih masa itu, tak tahu macam mana nak hilangkan jeragat. Belilah pelbagai produk jenama apa pun tetap gitu je malah makin besar pulak. Jadi bila muka dah ada jeragat cara saya nak tutup ye terpaksa lah pakai conceler. Banyakkan pergi kelas dengan pakai concealer.


Sehingga tamat belajar dan mula bekerja jeragat tidak juga berkurang. Jadi bila dah bekerja saya Google untuk hilangkan jeragat tapi untuk remaja tak ada pun. Saya dengan nekad tanya dengan salah satu blog tentang jeragat. Risau juga pada awalnya sebab takut tak boleh hilang lagi pun mahalkan produk tu. Dengan senekadnya hati saya beli juga 2 botol GLA Complex.



Selepas beberapa minggu saya dapati kulit wajah saya tidak berjeragat lagi. Paling best GLA Complex ini boleh stabil period yang huru hara ini. Memang tak menyesal saya beli produk daripada Shaklee ini. Seperti tidak percaya bila upline saya kata belum pernah lagi jumpa jeragat remaja.


FUNGSI GLA COMPLEX

👉Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid
👉Membantu meningkatkan kesuburan
👉Melegakan PMS (sindrom pra-haid)
👉Membantu dalam menangani menopus
👉Menguatkan kuku dan rambut
👉Menjadikan kulit lebih sihat dan berseri-seri
👉Membantu menangai ekzema
👉Melegakan simptom akibat artritis reumatoid
👉Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri
👉Menguatkan imuniti tubuh
👉Memperlahankan proses penuaan

GLA Complex



Bagaimana ingin mendapatkan GLA Complex?

Cara 1 >>> Anda boleh terus klik ke GLA Complex ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan khidmat  Citylink atau Gdex ke alamat yang anda berikan. Penghantaran mengambil masa 2 - 4 hari.

Cara 2 >>> Hubungi saya Liza 0192432683 untuk mendapatkan konsultasi set kesihatan mana yang paling tepat untuk anda berserta konsultasi cara pengambilan yang betul dan tips-tips kesihatan lain apabila membuat pembelian dengan saya.

FB : Lieza Zaleeya
IG : @butiksihatbalakong
Page : Cakna Badan Kita
HP : www.wasap.my/60192432683

0 comments:

Catat Ulasan