Home » » Nak Kulit Cantik Tapi Modal Ciput

Nak Kulit Cantik Tapi Modal Ciput

Semua orang nak cantik, suka kelihatan cantik, cemburu tengok wajah orang lain gebu gebas, wajah sendiri pula kusam.

Tetapi kekangan bajet, membantutkan semuanya. Maklumlah gaji kita memang sudah diperuntukkan untuk perbelanjaan harian cukup-cukup je. Sedih kan? Tapi.... nak cantik. Macam mana ni?

Jana Pendapatan Tambahan

Mula-mula, cari pendapatan tambahan. Boleh juga mendaftar ahli Shaklee, RM65 seumur hidup. boleh beli supplemen untuk cantik dengan harga murah. diskaun sehingga 25%.

Takde Modal jugak?

Berubah nak cantik atau tak

Daftar ahli percuma, Nak tak?

Bagaimana? Untuk mendapat keahlian percuma, kenalah beli produk melebihi 200UV iaitu anggaran RM650.

RM65 tak mampu, takkan kot RM650 mampu pulak kan? Biar betul. Sabar.. begini, kita carilah customer yang berminat dengan produk Shaklee.Waktu inilah kita boleh menggunakan bakat terpendam berbisness.

Jangan risau, Shaklee sudah bertapak di DUNIA melebihi 50 tahun, jadi bukan produk cap ayam. Produk yang tidak boleh diragui keberkesanan dan keselamatannya. Kalau tak, dah lama BUNGKUS kan?

Contoh produk terbaik sempena promosi Dec 2014 ni, Vitamin E beli 6 percuma 1.
Kita cari 6 orang, yang obsess cantik, atau merancang untuk hamil, atau pasangan yang ingin menyemarakkan hubungan intim suami isteri atau yang mementingkan kesihatan jantung.

Kelebihan Vitamin E 

Kelebihan Vita E Complex Saklee

Banyak betul kelebihan Vitamin E kan, dah dapat 6 orang, collect duit terus whatsapp saya Lieza 019 2432683 untuk register jadi ahli. Untung runcit dapat, sebotol Vitamin E awet muda dapat free, bonus pertengahan bulan pun dapat. Berbaloi kan?

Harga retail sebotol RM149, mengandungi 120 biji, sehari sebiji. Maksudnya sebotol untuk empat bulan. Jimat kan? Ini juga boleh dijadikan point memujuk customer. Beli bulan ni, empat bulan lagi baru beli lagi.

Nak jual produk lain pun boleh, saya akan ajar dan bagi cadangan untuk mencukupkan 200UV, roger je saya bila-bila masa. Insha Allah saya sedia membantu.


Daftar ahli wajib menjual ke?


Siapa kata, tidak termaktub kat mana-mana polisi Shaklee pun kita wajib menjual. Ramai join untuk makan sendiri je.

Tapi kalau nak tambah pendapatan, ramai sifu yang sanggup mengajar dari zero to hero.

Anda akan diserap masuk dalam secret group FB dan whatsapp, pelbagai perkongsian, motivasi, ilmu produk, dan semua ahli di dalam team sentiasa bersedia memberi tunjuk ajar.

Tiada istilah cemburu atau iri hati, kerana masing-masing percaya REZEKI MILIK ALLAH.

Time nilah nak buat duit lebih, kita bergerak sikit pun nak pakai duit, kos sara hidup makin meningkat, belum lagi cerita pasal GST, yang dah kahwin ada anak, mesti dok pikir pasal belanja anak, pendidikan anak-anak. Panjang kata semuanya perlukan DUIT.

Merungut, membentak tidak memberi apa-apa kesan, cari penyelesaian, cari income lebih. Mana tahu anda salah seorang bakal JUTAWAN Shaklee, ramai yang dah berjaya tau.

Anak Dara atau Mak Dara


Testimoni pengguna tetap Vitamin E Shaklee

Jangan tunggu lama-lama, orang lain makin cantik, umur 35 tahun di kata anak dara, kita umur 20 tahun dikata mak dara. Tentu tak nak kan?

Ramai nak kulit cantik macam Jennifer Lopez kan? J-Lo pun consume Vitamin E Shaklee, kalau kita makan Vitamin E Shaklee kiranya setaraf artis antarabangsa lah kita. Dok gitu?

Nak order Vitamin E atau Set Kecantikan Shaklee? Boleh hubungi saya SID anda yang ceria. lieza 0192432683.

Hidup adalah pilihan. Nak atau tak nak. Berjaya atau gagal. Kulit Cantik atau kusam.

Peace No War

0 comments:

Catat Ulasan