Home » » Apa Nak Buat Dengan Duit RM500

Apa Nak Buat Dengan Duit RM500

Assalamualaikum....

Apa saya nak buat, andai dipermudahkan rezeki oleh Allah mendapat RM500 pertengahan January 2015?

20% InshaAllah akan disalurkan kepada surau berdekatan dengan rumah saya. Semoga boleh dimanfaatkan untuk aktiviti- aktiviti yang sering dianjurkan oleh AJK surau.

50% lagi saya nak beli stok Shaklee, Vitamin yang sering mendapat permintaan customer saya. Selain tak nak pelanggan tunggu lama-lama, walaupun sistem pembelian online biasanya mengambil masa 2 hari sahaja.

Stok memudahkan saya untuk jual offline, kini saya semakin faham, di mana ada gula di situ ada semut yang selalu Master Norita uar-uarkan.

30% lagi nak reward diri sendiri, anak-anak, dan suami. Bawa anak-anak makan di tempat kegemaran mereka, dan menonton wayang bersama. Senyuman mereka kebahagiaan saya.

SID anda yang ceria
Lieza 0192432683


0 comments:

Catat Ulasan