Home » » Pengedar Sah Shaklee Balakong

Pengedar Sah Shaklee Balakong

Assalamualaikum, saya Rosmaliza Zainal Abidin pengedar sah Shaklee ID 1107128. Menyediakan perkhidmatan COD produk Shaklee sekitar Balakong, Cheras Perdana, Tanming Jaya, Bandar Tun Hussien Onn dan kawasan sekitar dan poslaju Seluruh Malaysia.

Famili saya


Saya merupakan seorang ibu kepada tiga orang puteri dan seorang putera. Isteri berkerjaya yang memegang jawatan sebagai Warehouse and Logistics Executive di dalam sektor perkilangan.

Produk pertama yang membuat saya jatuh cinta dengan Shaklee ialah Sustained Released Vita-C Plus kerana keberkesanannya menangani masalah saya iaitu kerap demam dan selesema.

Setelah sebulan consume SR Vita-C Plus, saya mula membeli vitamin lain untuk anak-anak dan suami. Alhamdulillah, Shaklee sesuai untuk keluarga saya, seterusnya saya memutuskan untuk mendaftar sebagai ahli.

Sustained Released Vita-C Plus


Pada awalnya menjadi ahli untuk kegunaan sendiri, tetapi apabila kerap menjadi tempat rujukan rakan-rakan tentang Vitamin Shaklee. Saya mula berkongsi kebaikan dan manfaat Shaklee di dalam FB, dan kini saya memulakan langkah menceburi perniagaan atas talian.

Amat bersyukur kerana ramai rakan-rakan memberi respon positif, mudah-mudahan niat saya berkongsi kebaikan Shaklee untuk kesihatan bersama mendapat redha Illahi.

Saya sedar, nama Shaklee yang sudah gah melebihi 50 tahun membuatkan pasaran produk Shaklee yang saya kongsikan menjadi lebih mudah.

Produk Kesihatan Shaklee


Sehingga saat ini, setiap malam saya akan pastikan saya menelaah sekurang-kurangnya satu produk Shaklee bagi menambah ilmu pengetahuan dan mendalami intipati setiap produk. Dalam masa yang sama memudahkan saya berkongsi kebaikan serta menjawab setiap pertanyaan pelanggan dan bakal pelanggan saya nanti.

InshaAllah, saya amat berbesar hati menjawab setiap pertanyaan sesiapa sahaja yang ingin menjana kesihatan bersama Shaklee.


Hubungi Saya, Lieza

Bagi sesiapa yang berminat mendapatkan produk Shaklee boleh menghubungi saya samada  PM FB Lieza Zainal , Fanpage Choice of Yours, Sms atau whatsapp 0192432683.

1 comments: