Home » , » Cara Hilangkan Resdung Dengan Cepat dan Selamat

Cara Hilangkan Resdung Dengan Cepat dan Selamat

Sudah agak lama masalah resdung membelenggu hidup Maz, Maz tidak selesa dengan keadaan ini, Maz kerap bersin, alah pada habuk, alah makanan laut, malah kerap selsema dan sakit kepala. Maz kerap merungut kerana pelbagai petua telah diiktiarkan, tapi hasilnya menghampakan.

Pantang viral kat FB cara dan petua menghilangkan resdung, pasti Maz antara orang pertama yang mencubanya. Maz tidak kisah berhabis duit, demi memastikan resdungnya hilang, pergi jauh-jauh dari hidupnya.

Sakit Kepala Akibat Resdung



Maz malu, dengan mertua, ipar duai, yelah setiap kali balik kampung, terutama di waktu pagi, tahu-tahu je lah kat kampung, cuaca sejuk menusuk sum-sum tulang. Mulalah Maz bersin tanpa henti, kerap juga sampai terkencing. Senyuman ipar duai, bagai merobek tangkai hati, mungkin mereka tidak selesa dengan bingit bersin Maz. Allahuakbar sedihnya hati. Maz malu.

Belum lagi part makanan, tahu je lah kan bila berkumpul ramai-ramai, macam-macam menu mereka masak, terutama makanan laut. Nak-nak yang tengah famous sekarang, shell out. Takkan kerana Maz resdung. yang alah dengan makanan laut, mereka perlu menyekat selera makan mereka. Kecurnya Allah je tahu. Degil.. ambik juga seekor dua udang, konon buat rasa. Kesannya.. satu badan merah-merah, mata merah, gatal-gatal. Malam-malam mencari klinik. Mentua sound "dah kalah ngan udang, nape makan"

Suami mula menegur, "bila resdung sayang ni nak ok, macam-macam ubat dah beli kan". Hanya mampu menunduk, suami dah komplain. Apa nak buat ni???

Simptom Resdung


Satu hari tergerak hati, nak try supplemen resdung, terbaca kat FB resdung berkait dengan sistem imun badan, jadi kena tingkatkan imun badan, InshaAllah resdung akan bertambah pulih.

Dalam banyak-banyak jenama, Maz memilih untuk mencuba Set Resdung Shaklee. Shaklee jenama yang lebih 100 tahun di pasaran duni, yang di jamin selamat, semulajadi dan semestinya halal. Banyak supplemen yang hanya selamat di telan, tapi belum tentu selamat di dalam badan.Tapi tidak untuk jenama Shaklee, ianya terbukti melalui kajian-kajian yang diterbitkan. Google sahaja, semua maklumat akan diperolehi.
Perkenalan pertama


Menghubungi pengedar yang peramah, Liza 0192432683, di layan seolah dah bertahun berkenalan, banyak ilmu di kongsi. Akhirnya tertarik membeli Set Resdung Shaklee yang mengandungi Vitamin B Complex, Vita C Plus, dan Alfalfa. Harganya juga sangat berpatutan.

Saling memudahkan urusan

Selepas seminggu consume set Resdung Shaklee, Maz mula perasan perubahan yang paling ketara, Maz tidak mudah bersin, dan yang paling best susu badan makin meriah.Rezeki baby Maz. Kegembiraan berganda buat Maz. Alhamdulillah 


Kesan positif - selepas seminggu consume


SET RESDUNG SHAKLEE

Set Resdung Shaklee terdiri daripada 3 jenis vitamin, iaitu Alfalfa Complex, B Complex, dan Vitamin C.

Set Resdung Shaklee



Alfalfa Complex
  • Berfungsi mengurangkan tahap keradangan penyakit resdung (sinuisitis).
  • Ramuannya yang kaya dengan sumber klorofil dapat membantu mengurangkan tahap keradangan  daripada alergi (allergy), gegata (hives) dan resdung (sinuisitis).
B Complex
  • Kandungan B6 dalam B Complex berperanan penting untuk memulihara selaput lendir agar kekal sihat dan membantu penghasilan antibodi badan.
  • Bertindak sebagai anti-stress. Apabila resdung menyerang, B Complex akan menjadi penstabil hormon dan penenang semulajadi bagi mengurangkan kesakitan di bahagian muka.
  • Membantu dalam membina protein dalam tubuh.
Vitamin C
  • Ia berfungsi sebagai antioksida yang unggul dalam meningkatkan antibodi dan daya tahan (imuniti) seseorang menghadapi serangan penyakit.
  • Mempercepat proses penyembuhan tisu tubuh.
  • Vitamin C memastikan proses pemuliharan proses metabolisme dalam tubuh berfungsi dengan baik dan sempurna.

Antara testimoni lain Set Resdung Shaklee

Selain Maz, ramai yang berjaya hilangkan resdung secara cepat dan selamat, termasuklah saya dan suami. Oleh sebab itu, memang saat bercerita tentang set resdung shaklee saya agak teruja, kerana saya dan suami berjaya mengatasi masalah resdung yang sudah bertahun-tahun menghantui kami. Alhamdulillah 3 tahun konsisten, dan alhamdulilla badan semakin cergas dan sihat.


Bernafas dengan segar dan lancar - kesan set resdung

Bersin sampai sakit dada - sudah tiada


Jangan berlengah untuk mendapatkan Set Resdung Shaklee, kerana resdung yang dibiarkan tanpa rawatan boleh memberi komplikasi seperti nafas berbau, sakit kepala berpanjangan, hilang deria bau,, dan paling teruk komplikasi otak.


Bagaimana ingin mendapatkan Set Resdung Shaklee?

Cara 1 >>> Anda boleh terus klik ke Set Resdung Shaklee ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan khidmat  Citylink atau Gdex ke alamat yang anda berikan. Penghantaran mengambil masa 2 - 4 hari.



Cara 2 >>> Hubungi saya Liza 0192432683 untuk mendapatkan konsultasi set kesihatan mana yang paling tepat untuk anda berserta konsultasi cara pengambilan yang betul dan tips-tips kesihatan lain apabila membuat pembelian dengan saya.

FB : Lieza Zaleeya
IG : @butiksihatgojes
Page : Cakna Badan Kita
HP : www.wasap.my/60192432683








0 comments:

Catat Ulasan